man‎Marcelis "Ceel" Reijerse‏‎, zoon van Reijer Andriesz en Hendrikje Gerritsdr‏.
Woonplaats: Hoogland
Hij wordt in de huw.bijl. van zoon Geurt Meelli genoemd (RAU huw.bijl. Soest). Zoon Gerardus wordt ook Gerrit Zeelen genoemd.

Ondertrouwd ‎30 okt 1772 Asschat.
Gehuwd ‎19 nov 1772 Asschat met:

Marcelis Reyertsen, meerderjarige jongeman, wonende Asschat, met zijn moeder Hendrikje Gerritsen, weduwe van Reyer Andriesse, en Maria Geurtsen, minderjarige ouderloze jongedochter, wonende Asschat, met haar oom Jan Geerlofse (Eemlandse Klappers deel 4 pagina 92)

woman‎Henrica Ceelensdr‏‎
Gedoopt ‎1 aug 1775 Amersfoort DTB pag. 60; parochie Kromme Elleboog (religie: Rooms Katholiek)

manGerardus Ceelen "Geurt" Reijerse‏
Ook bekend als: Zeelen, Zelen, Reinders, gedoopt ‎24 sep 1777 Amersfoort DTB pag. 67; parochie Kromme Elleboog (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Gerarda Geurts), overleden ‎12 apr 1844 Soest akte 13‎, leeftijd ongeveer 66 jaar. Beroep: daghuurder

woman‎Neeltje Ceelensdr‏‎
Gedoopt ‎30 jan 1780 Amersfoort DTB pag. 74; Parochie Kromme Elleboog (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Jannitje Rijjers)

man‎Cornelis Ceelensz‏‎
Gedoopt ‎29 nov 1782 Amersfoort DTB pag. 8; Parochie Kromme Elleboog (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Caatje Dirks), overleden ‎13 sep 1811 Hoogland akte 16‎, leeftijd ongeveer 28 jaar