woman‎Grietje van Asch‏‎
Overleden ‎25 nov 1786 Jutphaas, begraven ‎1 dec 1786 Jutphaas DTB pag. 74
Anno 1754: den 31 maart [is] op eijgener belijdenisse toegekomen, name : Grietje van Asch, huijsvrouw van Reinier van Velpen.
En is te Jutphaas overleden den 25 november 1786.
Bron: Lidmaten Gereformeerde Gemeente Odijk

Gehuwd met:

manWillem van Woerden‏
Overleden ‎voor 1752

2e huwelijk
woman‎Grietje van Asch‏‎

Ondertrouwd ‎23 okt 1752 Odijk. Gehuwd
Gehuwd (religieus) ‎12 nov 1752 Odijk (ongeveer 28 jaar gehuwd) met:

manReijnier van Velpen‏
Geboren ‎voor 1720 Odijk, overleden ‎6 mei 1781 Odijk‎, leeftijd minimaal 61 jaar. Woonplaats: Odijk, 1e huwelijk met: Annigje de Kruijff, ‎2e huwelijk met: Grietje van Asch
Overlijden: Lidm.Ger.Gem. Odijk

Reijnier van Velpen, weduwnaar van Annigje de Kruijff, en Grietje van Asch, weduwe van Willem van Woerden, beijden wonende alhier (=Odijk)
Bron: Huwelijken Gereformeerde Gemeente Odijk

Reijnier van Vulpen, weduwnaar van Annigje de Cruijf, en Grietje van As, weduwe van Willem van Woerden, beide wonende te Odijk, beschrijven hun huwelijkse voorwaarden en lijftocht voor de langstlevende met benoeming van de langstlevende tot voogd.
Bron: HUA - akte U196a9-88 d.d. 8 november 1752 notaris G.J. van Spall, Utrecht

Reijnier van Vulpen (Velpen) gehuwd met Grietje van As, is comparant in zake koop en verkoop van 2 1/2 mergen weijland in Schonauwen.
Naastgelegen percelen: vanaf Anthony Baars tot aan Gerrit van Royen, oostwaarts de erven weduwe Cornelis Goes, westwaarts Wttewaal oud-borgermeester.
De comparant ter andere zijde is Dirk van Kuijk wonende te Bunnik op Runnenberg.
Met procuratie op Dirk van der Sluijs, koster te Houten, om het onroerend goed voor het gerecht van Schonauwen over te dragen.
Bron: HUA - akte nr. U196a15-6 d.d. 29 januari 1763 notaris G.J. van Spall, Utrecht