man‎Cornelis Teunisse Kuijer‏‎, zoon van Teunis Teunisse Kuijer en Gertrudis van Mispelaar‏.
Ook bekend als: Cornelius Teunisse Keuer, gedoopt ‎26 dec 1717 Amersfoort (doopgetuige: Kromme Elleboog, Hendrina Janse), overleden ‎voor 1758‎, leeftijd ongeveer 41 jaar. Beroep: veehouder (Isselt)
De veepest heerste in 1745 ook in de heerlijkheid Isselt.
Cornelis Teunisz. Kuijer raakte al zijn koeien van drie jaar en ouder kwijt aan de veepest.
Bron: Joop Piekema, in "Bedrijfssignalen", gemeente Soest, maart 2001

Ondertrouwd ‎4 jan 1743 Isselt. Gehuwd
Gehuwd (religieus) ‎21 jan 1743 Achterveld (ut) DTB pag. 102 (ongeveer 15 jaar gehuwd) met:

womanMaria Elders Blankenhoef‏, dochter van Eldert Willemse Blankenhoef en Reijertje Janse‏.
Ook bekend als: Maria Ellersen, Maria Wilmsen, gedoopt ‎28 jan 1714 Achterveld (ut) DTB pag. 22, ‎1e huwelijk met: Cornelis Teunisse Kuijer, 2e huwelijk met: Tijssen Helmertsz

Cornelis Theunissen Keuijer, meerderjarige jongeman, wonende te Isselt, met zijn vader Theunis Keuijer, en Merritje Elderts van Blankenhoef, meerderjarige dochter, wonende te Swartebroek karspel Voorthuijsen, met haar broer Jan Eldertsen
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 59

man‎Elbertus Kuijer‏‎