man‎Jan Jansen Nieuwenhuijzen‏‎, zoon van Jan Gerritsen Nijenhuijsen en Hermina Jans‏.
Ook bekend als: Jan Jansen Nijenhuisen, overleden ‎voor mei 1808

Ondertrouwd ‎22 aug 1788 Soest.
Gehuwd ‎8 sep 1788 Soest DTB pag. 10-11 (maximaal 19 jaar gehuwd) met:

womanCornelia Ariese Kippersluijs‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 49 jaar, dochter van Arie Kippersluijs en Catharina van der Pluim‏.
Ook bekend als: Cornelia Kikkersluijs, geboren ‎± 1739 Jutphaas, overleden ‎18 feb 1818 Soest akte 11‎, leeftijd ongeveer 79 jaar, 1e huwelijk met: Jacobus Cornelisse Boomhouwer, ‎2e huwelijk met: Jan Jansen Nieuwenhuijzen

Jan Jansen Nijenhuijsen, meerderjarige jongeman, wonende te Soest, met zijn moeder Hermina Jans, weduwe van Jan Geritsen Nijenhuijsen, en Cornelia Kippersluijs, weduwe van Jacobus Boomhouwer, wonende te Soest.
N.B. kind Jacoba geëcht.
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 67
Kind:
womanJacoba Janse Nieuwenhuijzen‏
Gedoopt ‎29 sep 1787 Soest DTB pag. 90 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Hendrijntje Janzen Nieuwenhuijzen)
In 1813 woonde zij in Eemnes en was daar dienstmeid.