woman‎Marritje Willemsdr‏‎, dochter van Willem Geurtsz en Grietje Meertensdr‏.

Gehuwd met:

Notariële akte 6537 1733-02-04 (Het Utrechts Archief)
Boedelscheiding: 4 februari 1733 S. van Brinckesteyn AT 030b006.
Naam: Bieshaar, Jan Woutersen
Omschrijving:
Erfje, huijs en schuur, hoff en hoffstede gelegen aan't Lange Eijnd van Soest met 1 mergen voor het huijs op den Eng; 6 Mergen bouwland op den Engh langs de Barrerwegh; 2 Mergen bouwland genaamd den Korte Akkers aen den Brink van Soest; 1½ Mergen bouwland in de Soesterdijkse Akkers; Een hoekje bouwland gen. den Heuvel; 1½ Mergen, strekkende tot de Achterweg hier en naast nog 1 Mergen weijland; 2 Mergen weijland gen. Camerbeek bij de Soester Brink; 2 Mergen gen. de Roecken; Een campje en maatje weijland (1½ mergen) strekkende tot aan de Eem bij de 2e Melm.
Erfgenamen, 4 zonen: Wouter -, Willem -, Jan - en Gerrit Jans Bieshaar.
Echtgenote: Willems, Marritje
Overleden: "enige jaren geleden te Soest"

Marritje Willems, weduwe van Jan Woutersz Bieshaar, wonende te Soest, verkoopt d.d. 24 april 1739 aan Reijer Jansz van Guttighoven een mergen weijland anno 1599 aangebracht op naam van Peter van Dam. Aan de ene zijde d'erven van Cornelis Petersz, aan de andere zijde Peter Geurtsz en Hendrik Gijsbertsz, notaris A. van Veerssen te Amersfoort, akte 18 deel 5.
Kind:
manWouter Jansen Bieshaar‏