woman‎Jannitje Loogen Dorresteijn‏‎, dochter van Looch Gerritse Dorresteijn en Marretje Lambers Peters‏.
Geboren ‎± 1650. Beroep: boerin
Een Joanna Logen is gehuwd met Bartholomeus van Birkhoven. Blijkens een boedelscheiding zijn zij beide overleden vóór maart 1730.
RAU - Rechterlijk Archief nr. 1704 deel 1.
Hoogstwaarschijnlijk betreft dit een andere Johanna Logen.

Gehuwd ‎1675, leeftijd ongeveer 25 jaar met:

manMichiel Jansz Dijkman‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 25 jaar
Geboren ‎± 1650. Beroep: bosbewaarder
Het is mogelijk dat Michiel Janse Dijkman afkomstig is uit Lage Mierde in Brabant, gezien bepaalde aanwijzingen in de huwelijksvoorwaarden van zijn zoon.
Kind:
manMichiel Michielse Dijkman‏
Ook bekend als: Michiel Dijkmans, geboren ‎1680, overleden ‎29 okt 1755 Soest‎, leeftijd 74 of 75 jaar. Beroep: schepen
Overlijden: Doodboek RK Gemeente Soest

2e huwelijk

Gehuwd ‎± 1698, leeftijd ongeveer 48 jaar met:

manJacobus Mouton‏

Jacobus is huwelijksgetuige voor zijn zwager Gerrit Logen in 1698 en als stiefvader aanwezig bij het huwelijk van Michiel Dijkman in 1708.