man‎Petrus Adrianus "Piet" Hilhorst‏‎, zoon van Adrianus Anthoniezoon "Aart" Hilhorst en Martina van den Hengel‏.
Geboren ‎17 nov 1899 Soest akte 144; tweeling, overleden ‎9 dec 1972 Soest na een noodlottig verkeersongeval op 3 december, gaf hij zijn leven terug aan de Schepper in het ziekenhuis "Zonnegloren"‎, leeftijd 73 jaar, begraven ‎13 dec 1972 Soest op het r.-k. kerkhof, waar hij wacht op de Verrijzenis. Beroep: landbouwer

huwelijksgetuige: Jacobus "Job" van Burgsteden & Catharina "Trijn" Hilhorst
Hij had een vergroeiing in zijn rug en werd (ook vanwege meerdere 'Pieten' Hilhorst) "Piet de Bult" genoemd.
Bron: bidprentje

Gehuwd ‎22 sep 1936 Leusden, leeftijd 36 jaar akte 16 (36 jaar gehuwd) met:

womanHendrika Richarda "Riek Roos" van den Hengel‏, leeftijd bij huwelijk 27 jaar, dochter van Antonius van den Hengel en Theodora Vermeulen‏.
Geboren ‎7 aug 1909 Hamersveld op de boerderij "Rozendaal"; akte 59 Leusden, overleden ‎11 jun 1989 Amersfoort‎, leeftijd 79 jaar, begraven ‎14 jun 1989 Soest
Bron: bidprentje.
Ongeveer in 1984 ging zij wonen in het herbouwde huis naast boerderij "Rustenburg".

Zij woonden en werkten op de boerderij "Rustenburg", nu Birkstraat 114 te Soest.

Kind:

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER