woman‎‏‎

Onbekende relatie met:

manHendrik van Birkhoven‏
Ook bekend als: Birckhoven, overleden ‎voor 3 sep 1753. Beroep: fabriqueur in tabak
In 1748 moest hij de nalatenschap van zijn zuster regelen, hij machtigde Jan van Beek omdat hij vanwege 'sijn swakke lichaam' het niet zelf kon.

In 1752 was hij eigenaar van het erf "De Geer" in Hoogland.
Hij had deze hofstede gekocht in 1751 voor 1550 gulden, groot 28 morgen.

De broers Hendrikus en Willibrordus van Birkhooven hadden samen een tabakshandel.
In 1753 na het overlijden van Hendrik besluiten Willibrordus en de weduwe van Hendrk: Maria Vernoij om met een derde partner Amsterdammer Arnold Hooghart verder te gaan.
Van iedere deelgenoot wordt een inleg van dertig duizend gulden verwacht in de tabakspinderij die in Amersfoort gevestigd blijft.
1) 2) 3)

manWillibrordus van Birkhoven‏

Hendrikus en Willibrordus van Birkhooven hadden samen een tabakshandel.

womanMargareta van Birkhoven‏
Ook bekend als: Margarita van Birckhove, overleden ‎voor 2 nov 1748

1) bron: Wiewaswie, extra tekst: notaris Z.C. van Leene Utrecht 2 november 1748
2) bron: Wiewaswie, extra tekst: notaris Thierry Daniel de Marolles 3 september 1753