man‎Jan Cornelissen Hilhorst‏‎
Overleden ‎voor 1759 Nijkerk 1)

Gehuwd met:

Notaris Anthonij van Veersen akte datum 6 oktober 1750:
Staat des Boedels en goederen bij Jan Cornelissen Hilhorst en Gerritje Hendriks van Holk in leven echtelieden.
De boedel opgemaakt door Peel Evertsen gehuwd met Geertje Jans Hilhorst.
Erfgenamen Geertje Jans Hilhorst gehuwd met Peel Evertsen voor 1/3 part, Gerbregt Jans Hilhorst geh. met Toon Cornelisse van Eek voor 1/3 part en Willempje Jan en Evert Reijertsen kinderen van Reijer Evertsen en Beatrijs Jans Hilhorst voor de laatste 1/3 part.

Notaris Anthonij van Veersen akte datum 5 januari 1759:
Overleden in Nieuwkerk Jan Cornelissen Hilhorst en Gerritje Hendriks van Holh in leven echtelieden tot erfgenamen nalatende Willempje Jan Evert Reijersen kinderen van Reijer Evertse en Beatrijs Jans Hilhorst voor 1/3 part of voor de kinderen 1/9 part in een huijs en Hofstede met 12 morgen land onder Nieuwkerk (Nijkerk) bewoond en gebruijkt bij Cornelis Cornelissen.
Nog 4 danmaten wei en hooiland gelegen in Zeldert onder Hoogland gebruikt bij Peel Evertsen buurmeester van Hamersveld. Daarna boedelscheiding.
womanGerbregtje Janse Hilhorst‏
Geboren ‎± 1700 Leusden