man‎Wilhelmus Ludovicus Henricus "Wim" Janssens‏‎, zoon van Franciscus Antonius Joannes Janssens en Martina Petronella Anna Donders‏.
Geboren ‎± 1925 Tilburg, overleden ‎14 nov 2011 Tilburg (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd ongeveer 86 jaar, crematie Tilburg. Beroep: textielwever. Woonplaatsen: Molenstraat 106 Soest (‎nov 1947) 1), Nieuwstraat 35 c Soest (‎jun 1949) 2)

Gehuwd (gescheiden) met:

Naam gefilterd‏, dochter van Lambertus van Hornsveld en Aaltje Spek‏. PRIVACY FILTER
1e huwelijk (gescheiden) met: Wilhelmus Ludovicus Henricus "Wim" Janssens, 2e huwelijk met: Gerrit van Hornsveld
Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER

Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER

2e huwelijk

Gehuwd met:

womanDora "Dot" Speijers‏
Geboren ‎3 okt 1929 Valburg, overleden ‎15 feb 2005 (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 75 jaar

1) bron: Archief Eemland - Soester Courant ‎2 dec 1947
2) bron: Archief Eemland - Soester Courant ‎24 jun 1949