woman‎Barbara Flora van den Bergh‏‎
Overleden ‎23 nov 1788 Soest DTB pag. 153

Deze persoon was getuige bij:
doopgetuige: Abraham Bernardus Verryk, Barbara Flora van den Engel
Zij maakt bij notaris Chr.F. Stuten op 20-4-1768 haar testament op.

Zij geeft per notariƫle akte op 23 augustus 1779 toestemming aan haar zoon Dominicus Stegmuller om te huwen (notaris Chris F. Stuten Utrecht akte 147, akte is in het Frans opgesteld).

Zij was de enige erfgename van haar dochter Johanna Hendrica, daarom is er geen boedelbeschrijving (notaris A. Booy, Utrecht, 5 juli 1787).

Gehuwd met:

manHermanus Bernardus Stigmuller‏
Overleden ‎voor 1768 Batavia [IDN]. Beroep: Oost Indische Companie
womanCatharina Barbara "Kaatje" Stegmuller‏
Ook bekend als: Stigmulder, gedoopt ‎9 mei 1737 Utrecht DTB pag. 61 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Barbara van den Berg en Joannes Henricus van den Berg), overleden ‎5 aug 1818 Hoogland akte 16; in het huis nr. 45‎, leeftijd ongeveer 81 jaar. Beroep: vroedvrouw

Zij woonde voor haar huwelijk te Maarsen.

man‎Dominicus Stigmuller‏‎
Gedoopt ‎22 feb 1744 Utrecht DTB pag. 115 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Dominicus van den Bergh)

woman‎Johanna Hendrika Stigmuller‏‎
Begraven ‎16 apr 1787 Utrecht DTB pag. 537

Deze persoon was getuige bij:
doopgetuige: Ludovica Theodora Verryk, Johanna Henrica van den Engel, Johannes Henricus van den Engel
In haar testament benoemde zij haar moeder tot enige erfgename (bron notaris A. Booy, Utrecht, 1787).