man‎Wilhelmus "Helmus" van den Heuvel‏‎, zoon van Willem van den Heuvel en Johanna "Hanna" Hartman‏.
Geboren ‎29 jan 1897 Hoogland akte 4, overleden ‎13 dec 1976 Hoogland online-begraafplaatsen.nl‎, leeftijd 79 jaar. Beroepen: landbouwer (Hoogland), boer op de "Klapmuts"

huwelijksgetuige: Theodorus van den Heuvel & Margaretha Arnolda van de Hengel
Hij was een van de 53 neven en nichten die erfgenamen waren van de weduwe Jaantje Eijbergen-van den Heuvel.
Die kregen na haar overlijden in 1937 het leuke bedrag van 421 gulden.
Bron: boedelscheiding door notaris G.P.A.L. te Leuken te Amersfoort.

Hij was erfgenaam van Joanna "Naatje" Hartman (1865-1957).

Gehuwd ‎3 mei 1944 Hoogland, leeftijd 47 jaar akte 8 (huwelijksgetuige: Theodorus van den Heuvel, Joannes "Jan" van Middelaar) (32 jaar gehuwd) met:

womanGeertruida "Geertje" van Middelaar‏, leeftijd bij huwelijk 28 jaar, dochter van Johannes van Middelaar en Helena "Lena" van 't Klooster‏.
Geboren ‎2 sep 1915 Hoogland akte 58, tweeling, overleden ‎31 okt 2009 Hoogland online-begraafplaatsen.nl‎, leeftijd 94 jaar, 1e huwelijk met: Johannes Antonius "Jan" Eggenkamp, ‎2e huwelijk met: Wilhelmus "Helmus" van den Heuvel

Zij woonden aan de Zevenhuizerstraat 107 in Hoogland.