man‎Hendrikus Gerardus Wijnands‏‎, zoon van Hendrikus Gerardus Wijnands en Flora Vermeulen‏.
Geboren ‎23 feb 1923 Soest‎ 1), overleden ‎14 feb 1949 Batang Serangan [IDN] akte 99 Soest d.d. 12 april 1949‎, leeftijd 25 jaar. Beroepen: korporaal-oorlogsvrijwilliger, korporaal-oorlogsvrijwilliger
Soester Courant 18 februari 1949: Op 14 Februari sneuvelde te Sarangan (Sumatra) tot onze diepe smart, mijn lieve Man, Vader, Zoon en Broeder, Hendrikus Gerardus Wijnands, in de ouderdom van bijna 26 jaar.
M.M. Wijnands-Bäcker. Gabi
H.G. Wijnands. F. Wijnands-Vermeulen. J.M. van Zoeren-Wijnands. A. van Zoeren. Hansje. Floor, Chris, Joop, Co, Rie, Cor, Wim, Tonny en Benny.
Soest, Februari 1949. Klaarwaterweg 43.
Opmerking: uittreksel overlijden m.b.t. krijgslieden te Indonesië.

Gehuwd met:

1e huwelijk met: Hendrikus Gerardus Wijnands, 2e huwelijk met: Naam gefilterd

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER

1) bron: CBG - Centrum voor familiegeschiedenis, extra tekst: Persoonskaart vader