man‎Cornelis Peterssen Ruijgt‏‎, zoon van Peter Cornelisse Ruijght en Grietje Huijbertse Hilhorst‏.
Ook bekend als: Cnelis Peeterse, overleden ‎voor jun 1727

Ondertrouwd ‎8 sep 1708 Soest.
Gehuwd ‎23 sep 1708 Soest DTB pag. 4
Gehuwd (religieus) ‎23 sep 1708 Soest DTB pag. 121 (maximaal 18 jaar gehuwd) met:

womanReijertje Hendrikse‏, dochter van Hendrik Jansz en Maria Hendriksdr‏.
Ook bekend als: Rijertje Hendrik, Reijertje Henrics, overleden ‎voor aug 1728, ‎1e huwelijk met: Cornelis Peterssen Ruijgt, 2e huwelijk met: Pieter Janse Walraven

Cornelis Peterssen Ruijgt, minderjarige jongeman, met zijn voogden Gerrit Willemszen de Ruijg, oud-buurmeester en schepen, en Cornelis Reijniersen van Altena, oud-schepen, en Reijertje Henrics, meerderjarige dochter, met haar moeder Maritje Henrics, weduwe van Henric Jansen, en haar broer Henric Henricszen
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 77

manPieter Cornelisse Rught‏