woman‎Anna Renooij‏‎, dochter van Volkert Renooij en Grietje Nooij‏.
Geboren ‎± 1905 Loosdrecht

Gehuwd ‎14 mrt 1928 Loosdrecht, leeftijd ongeveer 23 jaar met:

manJacob Suijk‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 25 jaar, zoon van DaniĆ«l Suijk en Gijsbertha Slagt‏.
Geboren ‎± 1903 Hilversum. Beroep: bakker

Huwelijk: akte 4
Zij hadden een brood- en banketbakkerszaak aan het Dr. P.J.H. Cuypersplein te Hilversum.
In de jaren vijftig kwamen zij in Soest wonen aan de Birkstraat 8.

Kind:

woman‎Gijsbertha Suijk‏‎
Geboren ‎1 feb 1929 Hilversum, overleden ‎13 jun 2005 Soest‎, leeftijd 76 jaar, begraven Loosdrecht. Beroep: administratief medewerkster, winkelverkoopster
Zij was slechtziend geboren.
Wel heeft zij de openbare lagere school en de MULO doorlopen en een Schoevers opleiding gevolgd.
Daarna deed zij kantoorwerk totdat zij mee ging werken in de winkel (bakkerij) van haar ouders.
Helaas is zij na een oogoperatie in het Ooglijdersziekenhuis te Utrecht geheel blind geworden.
Zij heeft braille geleerd en deed correctiewerk in de bibliotheek te Ermelo en Den Haag.
In de jaren 50 is zij met haar ouders verhuisd naar Birkstraat 8 te Soest.
Later verhuisde zij naar de Veenbesstraat en daarna naar Groot Engendaal aan de Albert Cuyplaan.
Zij heeft een groot legaat geschonken aan de Historische Vereniging Soest/Soesterberg.
Dankzij dit legaat kon het boek "Soest in de zeventiende en achttiende eeuw" geschreven en uitgebracht worden.

1) bron: Soest in de zeventiende en achttiende eeuw, extra tekst: blz. 8.
2) bron: Soest in de zeventiende en achttiende eeuw, extra tekst: blz. 8