woman‎N.N.‏‎

Onbekende relatie met:

manWillem van den Heuvel‏
Overleden ‎na 1602
Hij heeft de naam Bartolotti toegevoegd aan zijn familinaam.
Deze naam was afkomstig van zijn oom Giovanni Baptista, waarvan hij ook het handelshuis had overgenomen.
Kind:
manWillem van den Heuvel tot Beichlingen dit Bartolotti‏
Ook bekend als: Guilluilmo Bartolotti van den Heuvel, geboren ‎± 1602 Emden [DEU], overleden ‎25 dec 1658‎, leeftijd ongeveer 56 jaar
Hij was eigenaar van de buitenplaats "Heuvel en Daal", die later bekend werd als "Vosseveld" te Soest, gelegen aan de huidige Birkstraat.
Daarnaast investeerde hij in de "Wegh der Weegen" met een aantal van vier vakken of kavels.
In 1653 trok hij zich terug uit het Soesterbergse project.
Volgens het raadsbesluit van de gemeenteraad van Soest van 9 oktober 1923 is de Bartolottilaan naar hem of naar zijn dochter Jacoba vernoemd.
Historisch gezien zou de vernoeming naar dochter Jacoba Victoria juister zijn geweest, zij heeft zich daadwerkelijk in Soest gevestigd en veel voor de gemeenschap betekend (T. Hartman).

Notaris Cornelis Caen maakt op 3 januari 1664 een boedelcedulle door de erfgenamen van de Heer Guilmo Bartholotie van zijn goederen bevonden op zijn hofstede in Soest (Heuvel en Daal). Zeer uitgebreide boedel.
1) 2) 3)

1) bron: De straat waarin wij wonen - Geschiedenis en verklaring van de straatnamen in Soest, extra tekst: blz.78
2) bron: Soest in de zeventiende en achttiende eeuw, extra tekst: blz. 203 t/m 209.
3) bron: Historie Leusden - Notariƫel archief