man‎Jacobus Wilhelmus "Co" Hartman‏‎, zoon van Willem Hartman en Hendrika van den Tweel‏.
Geboren ‎6 nov 1921 Hoogland, overleden ‎18 apr 1985 Someren-Eind ten gevolge van een verkeersongeval (bekijk grafsteen)‎, leeftijd 63 jaar, begraven ‎23 apr 1985 Asten-Heusden. Beroepen: vertegenwoordiger en pluimveeselecteur (‎voor 1953 Hoogland) bij de Coöperatieve Landbouw Vereniging Hoogland 1), veehouder (Asten)

Deze persoon was getuige bij:
huwelijksgetuige: Hendrik Wilhelmus "Henk" van de Boom & Helena Jacoba "Leen" Hartman, Wilhelmus Antonius Hilhorst & Maria Helena Hartman
In 1949 was hij keurmeester bij een gewassenwedstrijd in Leusden. 2)

Gehuwd met:

womanWilhelmina Gerarda "Mien" Schothorst‏, dochter van Aalbert Schothorst en Antonia Hilhorst‏.
Geboren ‎26 mrt 1923, overleden ‎12 sep 2012 Asten-Heusden (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 89 jaar, begraven Asten-Heusden op de R.K. begraafplaats bij de kerk (bekijk grafsteen)

Zij hadden in 1953 een melkveebedrijf in Asten in Brabant gekocht. 3)

1) bron: Historische Kring Hoogland. - Bewaarsman ‎apr 2024
2) bron: Archief Eemland - Dagblad voor Amersfoort ‎15 sep 1949