man‎Antonius "Toon" van 't Klooster‏‎, zoon van Petrus "Piet" van 't Klooster en Gerritje van de Hoef‏.
Alias: Toon Stikstof, geboren ‎12 mrt 1916 Hoogland akte 20, overleden ‎13 aug 1980 Hoogland‎, leeftijd 64 jaar. Beroep: landbouwer
De naam Toon of Anton van 't Klooster kwam veelvuldig voor in Hoogland, vele daarvan waren ook nog eens veehouder.
Sommigen werden vernoemd naar de boerderijnaam (Pol) of naar vaders naam (Anton van Willem).
Deze Toon was als jonge boer betrokken bij proefveldjes, waarbij de werking van meststoffen op het land zichtbaar gemaakt werd.
Stikstof is een meststof die wat branderig bij gebruik is, ook Toon was wel wat branderig in de omgang.
Bron: familieoverlevering

Gehuwd ‎14 mei 1946 Hoogland, leeftijd 30 jaar akte 13 (34 jaar gehuwd) met:

womanCornelia Aleida "Neel" Hilhorst‏, leeftijd bij huwelijk 33 jaar, dochter van Petrus "Piet" Hilhorst en Cornelia van Zuilen‏.
Geboren ‎29 mrt 1913 Hoogland akte 24, overleden ‎26 apr 2006 Hoogland‎, leeftijd 93 jaar, begraven Hoogland
Zij is geboren op de boerderij "Kattenbroek" in Hoogland.
Na haar huwelijk verhuisde ze naar de Nieuwlandseweg.
Eerst naar de vertimmerde schuur, daarna naar de nieuwgebouwde boerderij.
Zij is nog samen met Toon naar het nieuwe huis verhuisd, waar zij nog tot 1993 woonde.
Tenslotte is zij naar de Kerklaan verhuisd.
Zij is zittende in de stoel overleden en de volgende dag gevonden.
Bron: bidprentje

Zij begonnen hun melkveehouderij in een schuur naast zijn ouderlijk huis.
Later bouwden zij een boerderij naast de 'oude' boerderij "Valkenhoef" en werd er een gedeelte van de landerijen van de ouderlijke boerderij afgesplitst.

man‎van 't Klooster levenloos geboren jongen‏‎
Geboren ‎24 jul 1947 Hoogland, overleden ‎24 jul 1947 Hoogland akte 31