man‎Wulfert Joannes "Wulf" van de Grootevheen‏‎, zoon van Hendrik van de Grootevheen en Petronella Tolboom‏.
Geboren ‎15 mrt 1903 Hoogland akte 18 (geboorteaangifte: Wilhelmus "Willem" Hartman, Dirk van Kleinwee), overleden ‎19 sep 1982 Hoogland‎, leeftijd 79 jaar. Beroep: veehouder

huwelijksgetuige: Willem van 't Klooster & Johanna Anna "Jans" van de Grootevheen, Simon Richardus "Siem" van de Grootevheen & Lambertha Cornelia Roest
Hij is geboren op de boerderij "Kouwenhoven" aan de Coelhorsterweg in Hoogland, het toenmalige adres was E 62.
Wulf was onder andere voorzitter van de varkensfokvereniging "De Krulstaart" in Hoogland.
Op een gedeelte van het tot Kouwenhoven behorende land is in 1930 een nieuwe boerderij gebouwd "t Hallo" aan de Mgr. van de Weteringstraat 54.
Deze boerderij is voortgezet door zoon Bertus van de Grootevheen en is nog steeds een melkveehouderij door een kleinzoon gerund.

Wulf kreeg in 1973 voor zijn vele bestuurlijke activiteiten de ridderorde van Oranje Nassau opgespeld.

Gehuwd ‎1 okt 1930 Hoogland, leeftijd 27 jaar akte 4 (51 jaar gehuwd) met:

womanCatharina Hendrika Brouwer‏, leeftijd bij huwelijk 23 jaar, dochter van Albertus Brouwer en Alijda van den Hengel‏.
Geboren ‎7 dec 1906 Hoogland
Geboorte: akte 53

Een van de dienstmeisjes was Truus Smink. 2)

manHendrikus Hyronimus "Henk" van de Grootevheen‏