woman‎Jannetje Barends Keijser‏‎

manJan Willems Everts‏
Geboren Laren (nh)

manBarend Jansen Everts‏
Geboren ‎± 1775 Laren (nh), overleden ‎14 nov 1860 Soest akte 60‎, leeftijd ongeveer 85 jaar. Beroep: kleermaker
Het Gemeente Bestuur des Dorps Laaren, belooven bij deesen indien de persoon van Barent Jansen Everden, welke van hier met zijn woon is vertrokken na den Dorpe Soest, aldaar of elders ter eeniger tijd tot Armoede mogte koomen te vervallen (het geene God genadelijk verhoeden) wij deselve in dien gevallen weeder met zijn woon binnen deesen Dorpe sullen admitteeren en de Armbesorgers van gemelden Dorpe Soest of andere plaatsen daar het voorvallen mogten van alle alimentatie en onderhoud desweegens sullen indemneeren vrij, kost en schadeloos houden, onder verband als na Rechten.
Gedaan in Laaren den 26 augustus 1805.
In Kennisse van mij L.C. Majoor secretaris.

manHendrik Janse Everts‏
Geboren ‎± 1782 Laren (nh), overleden ‎22 mei 1868 Soest akte 28‎, leeftijd ongeveer 86 jaar. Beroep: hoefsmid, meester smid
Acte van Indemniteit
Wij Gemeente bestuur des Dorps Laaren belooven bij deesen indien den persoon van Hendrik J. Evers, welke van hier met zijn woon is vertrokken na den dorpe Soest, aldaar of elders ter eeniger tijd tot Armoede mogten koomen te vervallen (het geene God genadiglijke verhoeden) Wij dezelve in dien gevallen weeder met zijn woon binnen deesen dorpe sullen admitteeren, en de Armbesorgers van Soest voornoemd, of andere plaatsen daar zulke voorvallen mogten wegene allen Alimentatie en onderhoud deswegens sullen indemneeren, vrij, kost en schadeloos houden onder verband als na Regten.
Gedaan in Laaren den 17 van Hooymaand (July) 1810.
In kennissen van mij L.C. Majoor secretaris

manHarmen Jansen Everts‏
Ook bekend als: Evers, geboren ‎± 1787 Laren (nh), overleden ‎3 jun 1879 Soest akte 39‎, leeftijd ongeveer 92 jaar. Beroep: kleermaker, kleedermakersbaas

Deze persoon was getuige bij:
huwelijksgetuige: Gerrit van Hofslot & Martha "Marretje" Wantenaar
Waarschijnlijk is hij in 1813 in dienst bij zijn broer Barend Evertse (38), geboren in Laren en kleermaker in Soest.