Ook bekend als: Jurgen Beurs, geboren ‎± 1750 Daneur [FRA]

Ondertrouwd ‎3 mei 1778 Isselt.
Gehuwd ‎17 mei 1778 Isselt, leeftijd ongeveer 28 jaar (maximaal 5 jaar gehuwd) met:

womanJohanna Judith Smit‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 28 jaar, dochter van Jurrien Smit en Sophia Charlotta Olthoff‏.
Geboren ‎± 1750, overleden ‎voor jan 1784‎

Johan Jurrien Beurs, meerderjarige ouderloze jongeman, wonende Isselt, en Johanna Judith Smit, minderjarige dochter, wonende Isselt, met haar moeder Sophia Charlotta Olthoff, weduwe van Jurrien Smit (Eemlandse Klappers deel 14 pagina 8)
Huwelijk: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 8

2e huwelijk
man‎Johan Jurrien Beurs‏‎

Ondertrouwd ‎jan 1784 Isselt. Gehuwd met:

womanJohanna Elizabeth "Anna" Westenberg‏
Geboren ‎± 1750, overleden ‎voor aug 1786‎

Johan Jurrien Beurs, weduwnaar van Johanna Judith Smit, van Isselt, en Anna Elizabeth Westenberg, meerderjarige jongedochter, van Isselt (Eemlandse Klappers deel 14 pagina 8)

3e huwelijk
man‎Johan Jurrien Beurs‏‎

Ondertrouwd ‎9 aug 1786 Isselt.
Gehuwd ‎26 aug 1786 Amersfoort, leeftijd ongeveer 36 jaar DTB pag. 65 met:

womanHermina Bakhuizen‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 36 jaar
Geboren ‎± 1750 Amersfoort, 1e huwelijk met: Hendrik Sleger, ‎2e huwelijk met: Johan Jurrien Beurs

Johan Jurrien Beurs, laatst weduwnaar van Johanna Elisabeth Westenbergh, geboren Donneur, en Hermina Bakhuijsen, laatst weduwe van Hendrik Sleger, geboren en wonende Amersfoort (Eemlandse Klappers deel 14 pagina 8)