woman‎Klaasje van Smorenburg‏‎, dochter van Hannes Jansen Smorenburg en Maria Roeters Verdijk‏.
Ook bekend als: Klaasje Hannese Smorenburg, Claasje, gedoopt ‎3 okt 1778 Soest DTB pag. 73 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Aaltje Janse), overleden ‎29 jan 1822 Hilversum akte 24; ongehuwd‎, leeftijd ongeveer 43 jaar (overlijden aangifte: Gerrit Gooijer zwager)

Ongehuwd

manAnthonie "Toon" Werensteijn‏, zoon van Johannes Jansen "Hannis" Weerdestijn en Maria Jansen Bos‏.
Ook bekend als: Anthonius Weerensteijn, Toon Weerdestein, Antonius van Weerdestein, Anthonie Weerestijn, gedoopt ‎9 jun 1775 Soest DTB pag. 67 (religie: Rooms Katholiek), overleden ‎26 aug 1833 Soest akte 40‎, leeftijd ongeveer 58 jaar. Beroep: daghuurder

Deze persoon was getuige bij:
geboorteaangifte: Gijsbert Werensteijn, ‎1e relatie met: Klaasje van Smorenburg, 2e huwelijk met: Gijsbertje van Helsdingen, 3e huwelijk met: Cornelia Helsdingen, 4e huwelijk met: Annetje Willemse de Ridder
Kind:
man‎Aard Smorenburg‏‎
Ook bekend als: Aard Weerdestein, geboren Soest op den Berg; buiten echte, gedoopt ‎19 aug 1799 Soest DTB pag. 110 (doopgetuige: Jannitje Smorenburg)