woman‎Neeltje Jans van Hagen‏‎, dochter van Jan Rijksen van Hagen en Neeltje van Cooten‏.
Ook bekend als: Neeltje Janze van Haagen, overleden ‎26 jul 1811 Soest akte 1 (overlijden aangifte: Nicolaus "Klaas" van Velsen, Lambert Koelen), begraven ‎29 jul 1811 Soest DTB pag. 7

Gehuwd met:

manJan Harmsen‏
Overleden ‎voor sep 1790

Gerrit Jansen Cok wonende onder Soest verhuurt aan Lambert Huijgen Post een Hofstede met 14 mergen land gelegen in de Boven Birkt. Laatst gebruikt bij Jan Harmsen Cok. 6 jaren à ƒ 220 sjaars. 1)

2e huwelijk

Ondertrouwd ‎11 sep 1790 Soest.
Gehuwd ‎26 sep 1790 Soest DTB pag. 33
Gehuwd (religieus) ‎27 sep 1790 Soest DTB pag. 131 (religie: Rooms Katholiek) (13 jaar gehuwd) met:

manPeter Cornelissen Bosch‏, zoon van Cornelis Peterse Bosch en Oetje Jacobse Kok‏.
Begraven ‎1 aug 1804 Soest DTB pag. 156; waarschijnlijk is toen het grafrecht gekocht en betaald, 1e huwelijk met: Jannetje Jans van Wetten, ‎2e huwelijk met: Neeltje Jans van Hagen

Peter Cornelisse Bos, weduwnaar van Jannetje Jans van Wetten, wonende te Soest, en Neeltje Jans van Hagen, weduwe van Jan Harmsen, wonende te Soest
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 11

Peter Cornelisse Bos en Neeltje Janze van Haagen