woman‎Elisabeth Veenendaal‏‎, dochter van Johannes "Jan" Veenendaal en Geertje Hendrikse van Beek‏.
Geboren ‎24 feb 1814 Amersfoort, overleden ‎10 feb 1880 Amersfoort in het huis staande in den Kleinen haag wijk A numero honderd acht en negentig‎, leeftijd 65 jaar. Beroep: spinster
Geboorte: akte 56
Overlijden: akte 87

Aangifte van overlijden door Cornelis Veenendaal, wever, oud 58 jaren, broeder van de overledene.

Relatie met:

N.N.‎
womanElisabeth Veenendaal‏
Geboren ‎27 feb 1833 Amersfoort, overleden ‎22 jan 1899 Amersfoort in het huis staande aan den Grooten haag wijk A numero honderd zes en zestig‎, leeftijd 65 jaar. Beroep: spinster
Geboorte: akte 63
Overlijden: akte 29

Geboorteaangifte door Elisabeth Arens, weduwe van Willem van den Berg, oud vijfenvijftig jaren, stadsvroedvrouw.
Aangifte van overlijden door Gerrit Snijders, arbeider, oud 38 jaren, zoon van de overledene.

manGerardus Veenendaal‏
Geboren ‎26 jun 1835 Amersfoort, overleden ‎12 mrt 1874 Amersfoort‎, leeftijd 38 jaar. Beroep: haarspinner
Geboorte: akte 205
Overlijden: akte 69

Geboorteaangifte door Anna Willemars, huisvrouw van Willem Smit, oud eenendertig jaren, stadsvroedvrouw.