man‎Rijer Jansz Spekschoor‏‎
Overleden ‎voor 1800. Woonplaats: Hamersveld

Ondertrouwd ‎19 dec 1794 Stoutenburg.
Gehuwd ‎19 dec 1794 Hamersveld (maximaal 6 jaar gehuwd) met:

womanChristina Teunisse "Stijntje" Meijer‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 26 jaar, dochter van Teunis Meijer en Elisabet Gerrits Westerhoff‏.
Geboren ‎± 1768 Stoutenburg, overleden ‎29 apr 1838 Leusden op Lapers; akte 13‎, leeftijd ongeveer 70 jaar. Woonplaats: Leusden, ‎1e huwelijk met: Rijer Jansz Spekschoor, 2e huwelijk met: Anthonius Hermens "Toon" te Plaate

Reynder Specschoor, meerderjarige jongeman, wonende Hamersveld, met zijn vader Jan Specschoor, en Stijntje Teunis Meijer, meerderjarige jongedochter, geb. en wonende Stoutenburg, met haar vader Teunis Meijer (Eemlandse Klappers deel 4 pagina 102)
woman‎Berrardina Spekschoor‏‎
Gedoopt ‎10 okt 1796 Hamersveld DTB pag. 52 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Toon Myers)