man‎Pieter Langedijk‏‎

womanMarretje Meijers‏
Geboren ‎± 1750
manTeunis Meijers Pieterse Langedijk‏
Geboren ‎± 1776 Eemnes, overleden ‎5 nov 1823 Eemnes‎, leeftijd ongeveer 47 jaar
Overlijden: akte 37

manHendricus Pieterse Langedijk‏
Geboren ‎± 1779 Eemnes, overleden ‎21 jun 1844 Baarn‎, leeftijd ongeveer 65 jaar. Beroep: bakker, arbeider
Overlijden: akte 16

Wij president en Leeden van de Gemeente Bestuur van Eemnes buytendijk, declareren bij deezen dat ingevalle den persoon van Hendrikus Langerdijk geboren in dezen Gerechte en zijnde van de Gereformeerde Godsdienst, de welke voornemens is zig meter woon van hier, naar Soest of Elders binnen deeze provincie te begeven te eeniger tijd tot Armoede kwam te vervallen, dezelve door de Diaconie der Kerke van Eemnes voornoemd, waar onder de opgezetenen dezes Gerechts Respective Parochieƫren of behoren, zullen moeten worden onderhouden en gealimenteerd, in conformite van de ordonnantie der Ed. Hoge Heeren Staaten dezer Provintie op den 5 augustus 1777 Gearresteerd.
Eemnes buytendijk den 19 Mey 1802.
Ter Ordonnantie voornoemd Jan Rijnierzen secretaris.