woman‎Grietje Klaas Edelis‏‎
Overleden ‎voor jul 1762
Haar overlijden wordt vermeld bij de doop van haar buiten echte geboren zoon Jacobus, die wordt gedoopt op 11 juli 1762 en dan al twee jaar oud is.
Bron: DTB Soest pag. 15

Gehuwd
Gehuwd (religieus) ‎22 sep 1748 Soest DTB pag. 48 (religie: Nederduits Gereformeerd) (ongeveer 13 jaar gehuwd) met:

manEgbert Janse Kakel‏, zoon van Jan Willemse Kakel en Teuntje Egberts‏.
Gedoopt ‎19 mrt 1702 Lage Vuursche DTB pag. 49 (religie: Nederduits Gereformeerd) (doopgetuige: Jannigje huisvrouw van Willem Kakel op Hees), 1e huwelijk met: Ernsje Cornelisse van der Poll, ‎2e huwelijk met: Grietje Klaas Edelis
Bij de dopen in de Vuursche heet hij Ebbert Jansen van Pootwijk, gehuwd met Arisjen Kornelissen van der Pol.

Egbert Janse Kakel, weduwnaar van Arisje Kornelis, en Grietje Klaas Edelis, wonende Soest
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 45
man‎Teunis Kakel‏‎
Gedoopt ‎25 dec 1749 Soest DTB pag. 9 (religie: Nederduits Gereformeerd)

man‎Jan Kakel‏‎
Gedoopt ‎12 dec 1751 Soest DTB pag. 9 (religie: Nederduits Gereformeerd)

woman‎Errisje Kakel‏‎
Gedoopt ‎22 apr 1753 Soest DTB pag. 10 (religie: Nederduits Gereformeerd)

womanKlaasje Egbertse Kakel‏
Ook bekend als: Klaesje, gedoopt ‎9 feb 1755 Soest DTB pag. 11 (religie: Nederduits Gereformeerd), overleden ‎21 apr 1833 Soest in de kerkebuurt akte 25; als ouders worden vermeld Willem Kakel en Grietje Edeling‎, leeftijd ongeveer 78 jaar. Beroep: spinster

2e relatie
woman‎Grietje Klaas Edelis‏‎

Relatie met:

N.N.‎
Kind:
man‎Jacobus Edelis‏‎
Geboren ‎1760 buiten echte, gedoopt ‎11 jul 1762 Soest DTB pag. 15 (religie: Nederduits Gereformeerd)
Jacobus is gedoopt door Jacob Fluijt als armmeester, terwijl als doopgetuijgen stonden alle de Leeden van den Kerkenraad.