man‎Jan Christiaansz Alders‏‎, zoon van Christiaan Jansz Alders en Mietje Thijmisse Groenendaal‏.
Geboren ‎± 1740

Gehuwd met:

womanClaasje Willaers‏
Geboren ‎± 1740, overleden ‎voor 1775‎

2e huwelijk

Gehuwd ‎9 feb 1775 Hilversum, leeftijd ongeveer 35 jaar (maximaal 12 jaar gehuwd) met:

womanPetronella Aartse Hilhorst‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 24 jaar, dochter van Aart Wouterse Hilhorst en Wilhelmina Janse "Willemijn" Smorenburg‏.
Ook bekend als: Petronella Wouterse, gedoopt ‎18 jul 1750 Soest DTB pag. 15 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Cornelia Geurde), overleden ‎voor 1787‎, leeftijd ongeveer 37 jaar
Kind:
manGerret Jansz Alders‏