woman‎Trientje Rutten Dazelaar‏‎, dochter van Ruth Cornelisse Daatselaar en Aaltje Hendrikse Steenbeek‏.
Ook bekend als: Trijntje Rutten, Catharina Rhutte, Trijntje Daadzelaar, gedoopt ‎20 aug 1767 Soest DTB pag. 50 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Annitje Hendrikse Steenbeek), overleden ‎14 mrt 1842 Soest akte 16‎, leeftijd ongeveer 74 jaar. Beroep: spinster

Gehuwd met:

N.N.‎

Kind:

womanMaria "Mietje" van den Baden‏
Geboren ‎± 1788 Soest

2e huwelijk

Ondertrouwd ‎12 apr 1794 Soest.
Gehuwd ‎29 apr 1794 Soest, leeftijd ongeveer 26 jaar DTB pag. 65
Gehuwd (religieus) ‎29 apr 1794 Soest DTB pag. 130 (maximaal 19 jaar gehuwd) met:

manJan Jansen van der Heijden‏
Ook bekend als: Joannes Janze, overleden ‎voor 1813

Jan Jansen, meerderjarige jongeman, geboren te Nijkerk, wonende te Soest, met zijn moeder Aaltjen Rijksen, weduwe van Jan Jansen, en Trijntje Rutten, meerderjarige jongedochter, wonende te Soest, met haar moeder Aaltje Hendriks, weduwe van Ruth Cornelisse
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 43

Het Gemeente Bestuur van Baarn en Ter Eem Declareren bij deeze dat ingeval de kinderen van Jan van der Meyden en Trijntje Dazelaar, genaamd Aaltje oud circa 7 jaar, Jan oud circa 5 jaar en Willemijntje oud circa 1 1/2 jaar gebooren onder deeze Gerechte en zijnde van de R. Catholijke Godsdienst welke met hun ouders vertrokken zijn naar Zoest. t'Eniger tijd aldaar of elders in armoede mogte koomen te vervallen de zelve door de Roomsche armmeesters van Zantvoort naar onder de opgezeetenen deezes Gerecht respective parochieeenen en behooren zal worden onderhouden en gealimenteerd in conformite van de ordonn: den 5e aug. 1777 gearresteerd.
Actum Baarn den 24 may 1802
In kennisse van mij S.Ten secr.

Inwonerslijst Soest 1813:
Trijntje Dazelaar, weduwe van Jan Janse van der Heijden, 45 jaar, geb. Soest, rk, spinster
Jan van der Heijden, 15 jaar, geb. Baarn, rk
Willemijn van der Heijden, 11 jaar, geb. Baarn, rk
Rutje van der Heijden, 8 jaar, geb. Soest, rk
Aaltje Janse van der Heijden, absent
Marietje Janse van der Heijden, absent

womanAaltje Janse van der Heijden‏
Geboren ‎± 1794 Baarn, overleden ‎7 okt 1863 Soest‎, leeftijd ongeveer 69 jaar. Woonplaats: Soest
Overlijden: akte 56

manJan Jansen van der Heijden‏
Gedoopt ‎15 dec 1796 Baarn DTB pag. 161 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Aaltje Hendriks), overleden ‎27 mrt 1860 Soest akte 19‎, leeftijd ongeveer 63 jaar