woman‎Joanna te Veluwe‏‎
Geboren ‎7 okt 1731 Lichtenvoorde, overleden ‎6 mei 1806 Zieuwent‎, leeftijd 74 jaar
op Papenburg

Gehuwd met:

manAntonius "Teunis" Plekkepoel‏
Geboren ‎3 aug 1732 Lichtenvoorde, overleden ‎24 apr 1793 Zieuwent‎, leeftijd 60 jaar
op Papenburg

Ondergeschrevenen Jan Willem te Welscher Secretaris van Huwlijkssaeken van Ligtenvoorde certificeere mits desen, dat voor Arnoldus Bals en Harmanus Siebelder Commissariƫn van huwelijkse saaken alhier is gecompere Janna te Veluwe op Papenborg weduwe van wijlen Tuenijs Plekkepoel op Papenborg, dewelke verklaarden te Consentioneren, gelijk sij consenteerd bij desen in het huwelijks engagement van haaren soon Jan Papenborg met Gerritje Hendrikz soon woonende onder Amersfoort so Gelijk met versoek aan de commissariƫn van huwelijkssaaken te Zoest, de beide voorn. persoonen in den ondertrouw op te neemen de drie huwelijks proclamatien te doen op dat zij verder naar behooren moogen gesolimniseerd worden. In saaken van waarheid heb ik desen als secretaris met mijn gewoon segel gesegeld en ondertekend.
Actum ligtevoorde den 31ste Maart 1802.
Jan Willem te Welscher secretaris van huwlijkssaaken.
Kind:
manJohannes Theunisse "Jan" Papenburg‏
Ook bekend als: Jan Paapenburg, Plekkepoel, geboren ‎18 mrt 1768 Zieuwent, overleden ‎20 jul 1816 Soest akte 17‎, leeftijd 48 jaar. Beroep: kleermaker, meester kleermaker