man‎Meeuws Cornelisse Bouwman‏‎, zoon van Cornelis Meuwissen Bouwman en Petertie Elisse‏.
Overleden ‎voor 1774

Ondertrouwd ‎9 mei 1721 Soest.
Gehuwd ‎25 mei 1721 Soest DTB pag. 43-44 (maximaal 53 jaar gehuwd) met:

Meeuws Cornelisse Bouwman, meerderjarige jongeman, wonende te Soest, met zijn vader Cornelis Meeuwse Bouwman en zijn stiefmoeder Annetje Beerents, en Jannetje Jans, jongedochter, wonende te Soest, met haar moeder Jannetje Baltus Soetena, wonende te Amsterdam, haar grootmoeder Hendrikje Jacobs en haar moeije Gijsbertje Baltus, wonende te Amersfoort
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 12

man‎Cnelis Bouwman‏‎
Gedoopt ‎12 jun 1721 Soest DTB pag. 44 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Marigie dochter van Ceesie Meuwis en Peetertie Eelis), overleden ‎voor 1722‎

man‎Cnelis Bouwman‏‎
Geboren Soest aen de kerk, gedoopt ‎4 mei 1722 Soest DTB pag. 49 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Marigie dochter van Ceesie Meuwis en Peetertie Eelis)

man‎Wilm Bouwman‏‎
Geboren Soest in het langh end, gedoopt ‎15 okt 1724 Soest DTB pag. 69 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Gerbreghie dochter van Jan Hendrikse en Geert Jans)

man‎Peeter Bouwman‏‎
Geboren Soest in het Kort end, gedoopt ‎10 dec 1726 Soest DTB pag. 83 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Maij dochter van Peeter Eelis en Nelligie Toomas)

woman‎Jannigie Bouwman‏‎