woman‎Jacomijn Pelen van Dazelaar‏‎, dochter van Peel Goossens van Dazelaar en Adelberta Willems "Elbertje" Bouwman‏.
Gedoopt ‎8 mei 1795 Hoogland DTB pag. 15 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Jannetie Wilmze Bouwman), overleden ‎voor nov 1859‎, leeftijd ongeveer 64 jaar

Gehuwd ‎1 feb 1815 Hoogland, leeftijd ongeveer 19 jaar (maximaal 36 jaar gehuwd) met:

manNicolaas Jacobsz "Klaas" van Rijen‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 22 jaar, zoon van Jacobus Hendrikse van Rijen en Alijda van Groenesteijn‏.
Geboren ‎± 1793 Amersfoort, overleden ‎voor 1851‎

Huwelijk: akte 2

2e huwelijk

Gehuwd ‎29 jan 1851 Amersfoort, leeftijd ongeveer 55 jaar (maximaal 8 jaar gehuwd) met:

manWillem de Vink‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 53 jaar
Geboren ‎± 1798 Leusden, 1e huwelijk met: Reijertje van Alen, ‎2e huwelijk met: Jacomijn Pelen van Dazelaar, 3e huwelijk met: Elizabeth ViviĆ©
Willem Hendriksz
Zoon van Hendrik de Vink en Caatje Wilmse.
Geboorte: circa 1799

Huwelijk: akte 8