woman‎Gijsbertje Jacobs van Sandbrink‏‎, dochter van Jacob Jansen van Sandbrink en Maria Jans‏.
Geboren ‎± 1749, overleden ‎5 feb 1827 Soest op Isselt; akte 10‎, leeftijd ongeveer 78 jaar

Ondertrouwd ‎6 mrt 1784 Soest.
Gehuwd ‎23 mrt 1784 Soest, leeftijd ongeveer 35 jaar
Gehuwd (religieus) ‎23 mrt 1784 Amersfoort DTB pag. 174 (42 jaar gehuwd) met:

manCornelis Thijssen Brouwer‏
Ook bekend als: Cornelis Tijse, Cornelius Thijssens, overleden ‎voor feb 1827, 1e huwelijk met: Henrica Gosense "Hendrikje" van den Berg, ‎2e huwelijk met: Gijsbertje Jacobs van Sandbrink
Notaris Anthony Voskuijl akte datum 15 januari 1779:
Boedelscheiding Thijs Jordensen wedn. van Cornelia Cornelissen wonende op Kleijn Hagenouw gerecht Asschat, gehuwd met Geurtje Thijsen wonende op Dashorst gerecht Woudenberg. Jorden Theunis en Mees Thijsen wonende in Asschat en Cornelis Thijssen wonende in de Birkt, geven te kennen dat in september 1778 was overleden hun moeder Cornelia Cornelissen. Den inboedel have en vee wordt toegescheiden aan Mees Thijssen.

Cornelis Thijssen Brouwer, weduwnaar van Hendrikje Goossens van den Bergh, wonende te Isselt, met zijn broer Meeuws Thijssen Brouwer, en Gijsbertje Jacobs, meerderjarige dochter, wonende te Isselt, met haar moeder Maria Jans, weduwe van Jacob Jansen
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 15

man‎Jacobus Brouwer‏‎
Gedoopt ‎7 jan 1785 Soest DTB pag. 85 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Maria Janze)