woman‎Willemijntje Janse "Wilmpje" Roeten‏‎, dochter van Jan Teunisse Roeten en Aartje Gerrits Veenhuijsen‏.
Gedoopt ‎11 dec 1789 Eemnes DTB pag. 91 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Rijck Veenhuijs), overleden ‎14 mei 1836 Eemnes‎, leeftijd ongeveer 46 jaar. Beroep: spinster

Gehuwd ‎4 mei 1817 Eemnes, leeftijd ongeveer 27 jaar akte 3 (8 jaar gehuwd) met:

manMartinus Dirkse "Marten" van den Akker‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 44 jaar, zoon van Dirk Jansen van den Akker en Annetje Willemse Burggraaf‏.
Geboren Zandvoort Baarn, gedoopt ‎26 apr 1773 Baarn DTB pag. 149 (religie: Rooms Katholiek), overleden ‎5 sep 1825 Eemnes akte 27‎, leeftijd ongeveer 52 jaar, 1e huwelijk met: Grietje Willemse Snoek, ‎2e huwelijk met: Willemijntje Janse "Wilmpje" Roeten

2e huwelijk

Gehuwd ‎27 jul 1830 Eemnes, leeftijd ongeveer 40 jaar akte 8 (5 jaar gehuwd) met:

manCornelis Ariesz Koppen‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 43 jaar, zoon van Arie Huijbertse Koppen en Anna Teunisse Hilhorst‏.
Gedoopt ‎14 mei 1787 Eemnes DTB pag. 89, als Knelis Koppe (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Jannetje Fockker), 1e huwelijk met: Anna Jansen "Antje" van den Berg, ‎2e huwelijk met: Willemijntje Janse "Wilmpje" Roeten