woman‎Hendrikje Wouterse van Wijk‏‎

manGeurt van Zwetselaar‏
Overleden ‎voor 1798

womanJacomijntje Swetselaar‏
Gedoopt ‎11 aug 1776 De Vuursche DTB pag. 113 (religie: Nederduits Gereformeerd) (doopgetuige: Jacomijntje de Wael)

womanTrijntje van Zwetselaar‏
Gedoopt ‎10 mei 1778 De Vuursche DTB pag. 114 (religie: Nederduits Gereformeerd) (doopgetuige: Jacomijntje de Wael). Woonplaats: Driebergen

manWouter van Zwetselaar‏
Gedoopt ‎9 apr 1780 De Vuursche DTB pag. 116 (religie: Nederduits Gereformeerd) (doopgetuige: Jacomijntje de Wael), overleden ‎6 okt 1827 Zeist akte 29‎, leeftijd ongeveer 47 jaar
Pro Deo
Wij Schout en Gerechte van de Vuursche declareeren bij dezen, dat ingevalle Wouter van Swetselaar, oud 23 1/2 jaaren, gebooren in dezen Gerechte en zijnde van de Gereformeerde Godsdienst, reeds van hier naar elders binnen dit Departement vertrokken t' eeniger tijd tot Armoede mogte komen te vervallen, de zelve door de Gereformeerde Diaconie van de Vuursche zal moeten worden onderhouden en gealimenteerd, conform de ordonnantie van de voormalige Staaten s Lands van Utrecht in dato 5 augustus 1777 gearresteerd.
Actum de Vuursche den 10e October 1800 en drie.
Ter ordonn: als boven A.D.Rooij secretaris.

manCornelis Zwetselaar‏
Ook bekend als: Knelis van Swetzelaer, Cornelis Zwitselaar, gedoopt ‎15 jun 1783 De Vuursche DTB pag. 118 (religie: Nederduits Gereformeerd) (doopgetuige: Jacomijntje de Wael). Beroep: arbeider

manGerrit van Zwetselaar‏
Gedoopt ‎14 mei 1786 De Vuursche DTB pag. 119 (religie: Nederduits Gereformeerd) (doopgetuige: Merritje van Lunteren)