woman‎Aleida "Aal" Hilhorst‏‎, dochter van Petrus "Piet" Hilhorst en Cornelia van Zuilen‏.
Geboren ‎11 jan 1911 Hoogland akte 5, overleden ‎3 jul 2015 Hoogland‎, leeftijd 104 jaar, begraven ‎7 jul 2015 Hoogland op begraafplaats 'Langenoord'
Zij is geboren in de boerderij "Nieuw Kattenbroek" te Hoogland.
Na het overlijden van haar man zette zij met zoon Wim de boerderij "De Klapmuts" voort.
In 1988 verhuisde Wim naar Drenthe en Aal ging aan de Pottenbakkerlaan wonen.
Bron: "Van Wieg tot Graf" door Sjaak van de Groep in AD/Amersfoortse Courant van 20 oktober 2015.
Bekijk overlijdensbericht.
Bekijk grafsteen.

Gehuwd ‎18 jul 1945 Hoogland, leeftijd 34 jaar akte 7 (16 jaar gehuwd) met:

manLambertus van den Heuvel‏, leeftijd bij huwelijk 46 jaar, zoon van Wilhelmus van den Heuvel en Klasina Brouwer‏.
Geboren ‎28 feb 1899 Hoogland akte 19, overleden ‎16 dec 1961 Hoogland‎, leeftijd 62 jaar, begraven ‎20 dec 1961 Hoogland. Beroep: landbouwer veehouder (Hoogland)
Hij was een van de 53 neven en nichten die erfgenamen waren van de weduwe Jaantje Eijbergen-van den Heuvel.
Die kregen na haar overlijden in 1937 het leuke bedrag van 421 gulden.
Bron: boedelscheiding door notaris G.P.A.L. te Leuken te Amersfoort.
Bekijk overlijdensbericht.
Bekijk grafsteen.

Na hun huwelijk betrokken zij een woning aan de Heideweg, of hiermee "De Klapmuts" bedoeld wordt is onduidelijk.

man‎Petrus "Piet" van den Heuvel‏‎
Geboren ‎± 1949 Hoogland, overleden ‎± 1972 Hoogland‎, leeftijd ongeveer 23 jaar
Hij overleed tijdens het spitten van de tuin, hij was nog geen drie weken getrouwd.
Bron: zie vermelding bij zijn moeder

Naam gefilterd‏ PRIVACY FILTER