woman‎Johanna Willemse Huurdeman‏‎, dochter van Wilhelmus Hendrikse "Willem" Huurdeman en Gerritje Hannesse Boerse‏.
Gedoopt ‎19 mei 1782 Amersfoort DTB pag. 7; parochie 't Zand (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Lammertje Heurdeman), overleden ‎4 apr 1858 Amersfoort akte 131‎, leeftijd ongeveer 75 jaar

Ondertrouwd ‎17 apr 1807 Amersfoort. Gehuwd met:

manJan van Gelderen‏
Overleden ‎voor 1808

Jan van Gelderen, minderjarige, ouderloze jongeman, wonende te Amersfoort, en Johanna Huurdeman, minderjarige dochter, wonende te Amersfoort, geassisteerd door haar vader Willem Huurdeman (Eemlandse Klappers deel 26 pagina 91)

2e huwelijk

Ondertrouwd ‎24 jun 1808 Amersfoort. Gehuwd met:

manJohannes Bernardus Vos‏
Geboren ‎± 1780, overleden ‎16 dec 1865 Amersfoort akte 417‎, leeftijd ongeveer 85 jaar

Johannes Bernardus van Gelder, meerderjarige jongeman, wonende te Amersfoort, met concent van zijn vader Hendrik Vos, en Johanna Huurdeman, weduwe van Jan van Gelder, wonende te Amersfoort (Eemlandse Klappers deel 26 pagina 319)
man‎Henricus Vos‏‎
Gedoopt ‎8 apr 1809 Amersfoort DTB pag. 83; parochie 't Zand (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Gerritje Hannesse)