woman‎Aeltie Teunisse Stam‏‎

manRichardi Lammerse Schimmel‏
Ook bekend als: Rijk Lambertse Schimmel, geboren ‎± 1660
man‎Lambertus Schimmel‏‎
Gedoopt ‎29 jan 1698 Soest DTB pag. 5 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Cornelia Vasterick), overleden ‎voor 1702‎, leeftijd ongeveer 4 jaar

woman‎Dionisia Schimmel‏‎
Gedoopt ‎20 apr 1699 Soest DTB pag. 11 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Hillena Joannis), overleden ‎voor 1700‎

woman‎Dionisia Rijkse Schimmel‏‎
Gedoopt ‎3 sep 1700 Soest DTB pag. 19 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Mergareta Reineri)

manLambertus Rijkse "Lammert" Schimmel‏
Ook bekend als: Lammert Rick Simmel, Lambert Rijkse, gedoopt ‎8 mrt 1702 Soest DTB pag. 31 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Elizabeta Antoni), overleden ‎13 jan 1781 Baarn DTB pag. 116‎, leeftijd ongeveer 78 jaar
Lammert huurt op 11 september 1761 van Willemina de Leeuw (geestelijke, ongehuwde dochter, wonende in Amersfoort) in Soest: huis, hofstede, schuren en landerijen bij de gemene Brink; maatland in de Lange Ende Maten.
De huurder zal de landvrouw moeten bezorgen "haar provisie van knolletjens, mitsgaders verplicht sijn deselve met haar bijhebbent geselschap jaarlijks eens met zijn wagen en paarden uyttehaalen en op een ham te tracteren en weder thuijs te brengen".
Hij koopt op 20 oktober 1764 bij de openbare verkoping uit de boedel van Hillegonda Schoormond, 2ยข mergen bouwland, de Geer in Hoofsloot bij Baarn en een belendend perceel 1 mergen bouwland.
Hij woont in 1773 in Baarn.

man‎Antonius Rijkse Schimmel‏‎
Gedoopt ‎25 mei 1706 Soest DTB pag. 57 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Marie Rutthen)