woman‎Theodora Hemmers‏‎

Gehuwd met:

womanElisabeth Harmse ter Hoeve‏
Gedoopt ‎24 feb 1766 Sonsbeck [DEU] (doopgetuige: Hermanus Pinders en Helena Leygraeff), overleden ‎22 mei 1825 Soest akte 25‎, leeftijd ongeveer 59 jaar
Extractus ex Libro Baptimali Parochialis Ecclesia ad S: Mariam Magdalenam Sonsbeex in Ducata Clivia, nune vero in Cantone Xantensi.
Anno 1766 die 24 ta Februarie Baptixata est Elisabeth, filia Joannes Hermanni Terhoeven a Theodora Hemmers, legitimorum Conjugum assistentibus Patrinis Hermanno Pinders et Helena Leygraeff.
In sidem et pro concordantia cum registro ecclesia no ....prasentes expedivi Sonsbeex hae 22da Decembris 1806 Jean Henri van Bernem, pastor.

manJoannis Theodorus "Dirk" ter Hoeven‏
Ook bekend als: Jan Dirk, geboren Sonsbeck [DEU] in Kleefsland, overleden ‎voor 1805
Dirk is in het gezin gekoppeld op basis van secundaire gegevens: de namen van zijn kinderen en het feit dat dochter Bijtje degene is die in het gezin van zijn zus Elizabeth en Jan Schouten is opgenomen, waarschijnlijk na zijn overlijden.
Bovendien zijn zowel Dirk als Elizabeth geboren in Sonsbeck en hebben zij dezelfde familienaam.