man‎Joannes Petrus "Jan" van Fulpen‏‎, zoon van Petrus "Piet" van Fulpen en Gerritje Kok‏.
Geboren ‎9 jun 1949 Soest‎ 1), overleden ‎5 dec 2003 Soest‎, leeftijd 54 jaar 1), begraven ‎11 dec 2003 Soest op de Begraafplaats aan de Veldweg (bekijk grafsteen). Beroep: chauffeur. Woonplaats: Duinweg 2 e Soest (‎jun 1949) geboorte 2)
Hij is gedoopt in de H.Familiekerk, daar was hij ook misdienaar, zong hij mee met zijn mooie jongensstem in het koor en vandaar de uitvaart. 3)

Gehuwd (gescheiden) met:

Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER

Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER

2e huwelijk

Gehuwd met:

Naam gefilterd‏, dochter van Gijsbertus "Gijs" Hilhorst en Fransje Christina Maria "Cis" van der Lugt‏. PRIVACY FILTER
, 1e huwelijk met: Naam gefilterd, ‎2e huwelijk met: Joannes Petrus "Jan" van Fulpen

1) bron: CBG - Centrum voor familiegeschiedenis, extra tekst: Persoonslijst
2) bron: Archief Eemland ‎17 jun 1949, extra tekst: Soester Courant