man‎Jan Willemse van de Zandvliet‏‎

womanGeertruij Hendrikse Kaats‏
Geboren ‎± 1750

womanAaltje Jansse Smink‏
Gedoopt ‎6 mrt 1785 Hoogland DTB pag. 71 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Aaltje Willems), overleden ‎19 apr 1867 Stoutenburg akte 13; als Jacoba Smink‎, leeftijd ongeveer 82 jaar
Kopie
Schout en Schepenen, van 't Hoogland en Emiclaar beloven bij deze; dat ingevalle Aaltje Jansen, dochter van Jan Willemsen en Geertrui Hendriksen, echtelieden zijnde van den Roomsche Godsdienst en alhier geboren tegenwoordig wonende binnen de Stad Utrecht aldaar ofte elders t'eeniger tijd tot onverhoopte armoede mogte komen te vervallen, wij dezelve Aaltje Jansen wederom als inboorlinge van alhier zullen admitteren en naar vermogen doen allementeren.
't Hoogland den 19de van Sprokkelmaand 1810
In Kennisse van mij secretaris get. J: van de Coterlet
Voor kopy conform de Secretaris der stad Amersfoort W. van Deventer.

womanWilmpie Janse "Wilsje" van de Zandvliet‏
Gedoopt ‎28 mrt 1789 Hoogland DTB pag. 80 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Geertie Aartze van de Lodijk), overleden ‎2 mrt 1846 Hoogland akte 6‎, leeftijd ongeveer 56 jaar