man‎Jan Jacobse van den Berg‏‎
Overleden ‎voor 1802. Woonplaats: Hamersveld

Ondertrouwd ‎30 okt 1789 Leusden.
Gehuwd ‎17 nov 1789 Hamersveld (maximaal 13 jaar gehuwd) met:

womanJoannam Goossensdr "Jannetje"‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 24 jaar, dochter van Goossen Kornelisz en Alheidis Jansdr "Aaltje"‏.
Geboren Mussendorp, gedoopt ‎16 dec 1764 Achterveld (ut) DTB pag. 55 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Martje Wilmsen). Woonplaats: Hamersveld, ‎1e huwelijk met: Jan Jacobse van den Berg, 2e huwelijk met: Joannes Stevense "Jan" Bitterling

Jan Jacobsen, meerderjarige jongeman, wonende te Hamersveld, met zijn vader Jacob Hermsen, en Jannetje Gosensen, minderjarige jongedochter, wonende te Hamersveld, met haar vader Gosen Cornelissen (Eemlandse Klappers deel 4 pagina 10)
Ondertrouw:Eemlandse Klappers deel 4 pagina 10
Huwelijk: Eemlandse Klappers deel 4 pagina 10