woman‎Joannam Goossensdr "Jannetje"‏‎, dochter van Goossen Kornelisz en Alheidis Jansdr "Aaltje"‏.
Geboren Mussendorp, gedoopt ‎16 dec 1764 Achterveld (ut) DTB pag. 55 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Martje Wilmsen). Woonplaats: Hamersveld

Ondertrouwd ‎30 okt 1789 Leusden.
Gehuwd ‎17 nov 1789 Hamersveld, leeftijd ongeveer 24 jaar (maximaal 13 jaar gehuwd) met:

manJan Jacobse van den Berg‏
Overleden ‎voor 1802. Woonplaats: Hamersveld

Jan Jacobsen, meerderjarige jongeman, wonende te Hamersveld, met zijn vader Jacob Hermsen, en Jannetje Gosensen, minderjarige jongedochter, wonende te Hamersveld, met haar vader Gosen Cornelissen (Eemlandse Klappers deel 4 pagina 10)
Ondertrouw:Eemlandse Klappers deel 4 pagina 10
Huwelijk: Eemlandse Klappers deel 4 pagina 10

Kind:

womanMechteltje Janse van den Berg‏
Geboren ‎± 1795 Leusden, overleden ‎26 feb 1861 Stoutenburg akte 2‎, leeftijd ongeveer 66 jaar

2e huwelijk

Gehuwd ‎9 mei 1802 Stoutenburg, leeftijd ongeveer 37 jaar met:

manJoannes Stevense "Jan" Bitterling‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 33 jaar, zoon van Steven Stevensen Broek en Gijsbertje Jans van den Bergh‏.
Gedoopt ‎8 okt 1768 Amersfoort DTB pag. 42; parochie Kromme Elleboog (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Wilhelma Jans)

Jan Stevense, meerderjarige jongeman, geboren en wonende te Stoutenburg, en Jannetje Goosens, weduwe van Jan Jacobse Berg, geboren en wonende te Stoutenburg.
Bron: Eemlandse Klappers deel 4 pagina 103

womanGijsbertje Bitterling‏
Geboren Leusden, gedoopt ‎8 sep 1803 Hamersveld DTB pag. 56 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Gijsberti Janse)

manJan Bitterling‏