woman‎Steijntje Wantenaar‏‎, dochter van Wilhelmus Aartse "Willem" Wantenaar en Jannetje Cornelisse "Joanna" Kok‏.
Ook bekend als: Christina, geboren ‎17 sep 1841 Soest akte 75, overleden ‎22 dec 1906 Soest akte 87‎, leeftijd 65 jaar, begraven Soest bijgezet in de grafkelder der Zusters van O.L. Vrouw (bekijk bidprentje). Beroep: kloosterzuster
Op haar bidprentje wordt zij als Christina voorgesteld en abusievelijk in 1840 geboren.
Zij was als postulante aangenomen in de Congregratie der Zusters van Onze Lieve Vrouw en had daar de naam Zuster Marie Verena, dezelfde religieuze naam als haar oudere zus Petronella, die inmiddels overleden was.
Zij werd daar geprofest en was werkzaam in het Sint Joseph-gesticht, waar zij is overleden.