woman‎Lambertha "Lammertje" van 't Klooster‏‎, dochter van Anthonie "Toon" van 't Klooster en Aleida "Aaltje" van den Heuvel‏.
Geboren ‎15 mei 1888 Hoogland, overleden ‎20 mei 1950 Eemnes na een langdurige ziekte, gesterkt door de Genademiddelen van de H. Kerk en geheel overgegeven aan Gods Heilige Wil‎, leeftijd 62 jaar, begraven ‎25 mei 1950 Eemnes op het R.K. Kerkhof
Geboorte: akte 28
Overlijden: akte 9
Bron: bidprentje

Van haar zijn foto's voor ansichtkaarten gemaakt waarop zij de kippen voert.
Lammertje was ook voor 1/8 onverdeeld eigenaar in het "Dominium Directum", zie verder bij broer Piet.

Zij was een van de 53 neven en nichten die erfgenamen waren van de weduwe Jaantje Eijbergen-van den Heuvel.
Die kregen na haar overlijden in 1937 het leuke bedrag van 421 gulden.
Bron: boedelscheiding door notaris G.P.A.L. te Leuken te Amersfoort.

Gehuwd ‎31 mei 1922 Hoogland, leeftijd 34 jaar (27 jaar gehuwd) met:

manTijmen Rigter‏, leeftijd bij huwelijk 40 jaar, zoon van Lambert "Lammert" Rigter en Geertje Stalenhoef‏.
Geboren ‎3 nov 1881 Eemnes, overleden ‎6 mei 1953 Eemnes voorzien van de H.H. Sacramenten‎, leeftijd 71 jaar, begraven ‎11 mei 1953 Eemnes op het R.K. Kerkhof. Beroep: landbouwer veehouder (Eemnes)
Geboorte: akte 32
Bron: bidprentje

Huwelijk: akte 6

Zij woonden en werkten op een boerderij aan de Wakkerendijk te Eemnes.

manLambertus Antonius "Bertus" Rigter‏
Geboren ‎± 1924, overleden ‎9 sep 1996 Eemnes‎, leeftijd ongeveer 72 jaar