man‎Antonius Gijsbertus "Toon" van Doorn‏‎, zoon van Rijk van Doorn en Hendrika Anna van den Dijssel‏.
Geboren ‎6 apr 1927 Soest‎ 1), overleden ‎27 dec 1996 Soest (bekijk overlijdensbericht)‎, leeftijd 69 jaar 1), begraven ‎31 dec 1996 Soestdijk op de R.K. begraafplaats aan de Kostverlorenweg (bekijk grafsteen) (bekijk gedachtenisprentje). Beroep: melkrijder (‎1950)

Gehuwd ‎8 nov 1950 Soest, leeftijd 23 jaar 2) (46 jaar gehuwd) met:

womanGerarda "Gerrie" Kaats‏, leeftijd bij huwelijk 26 jaar, dochter van Arie Kaats en Hendrica Gerarda "Rica" van Putten‏.
Geboren ‎6 mei 1924 Soest‎ 3), overleden ‎19 apr 2012 Soest‎, leeftijd 87 jaar, begraven ‎24 apr 2012 Soest op de R.K. begraafplaats H. Maria (bekijk grafsteen)
Beluister haar levensverhaal bij 'Mondelinge geschiedenis' door hier te klikken.

Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER

Naam gefilterd‏‎ PRIVACY FILTER

1) bron: CBG - Centrum voor familiegeschiedenis, extra tekst: Persoonslijst
2) bron: CBG - Centrum voor familiegeschiedenis, extra tekst: Persoonslijst man