man‎Anthony de Bree‏‎

Geboren ‎± 1737, overleden ‎29 jul 1812 Zeist‎, leeftijd ongeveer 75 jaar
Overlijden: akte 20

nr 102
Wij Schout en Schepenen van Oostbroek en de Bilt cumsens declareeren bij deezen, dat ingevallen de persoonen van Anthony de Bree en ........ van Ginkel echtelieden benevens hunne drie kinderen genaamd Mathijs, Kaarl en Gerregje de Bree in deezen Gerechte gebooren en zijnde van de Gereformeerde Godsdienst deszelve voornemens zijn zelf met er woon van hier naar elders binnen deze Provintie te begeeven 't eeniger tijd tot Armoede kwamen te vervallen, dezelve door de Diaconie der Kerke van de Bilt waaronder de opgezetenen deezes Gerechts respective Parochieeren of behooren zullen moeten worden onderhouden en gealimenteerd in Conformité van de Ordonnantie der Ed: Mog: Heeren Staaten deezes Provincie op den 5e Augustus 1777 gearresteerd.
Actum de Bilt den 12 May 1785
onder stond: ter Ordonin: als boven
was get. J H V D Sluijs, secrets, 1785.
Accordeert met de origi.

manMatthijs Antonisse "Tijs" de Bree‏
Gedoopt ‎27 sep 1772 De Bilt DTB pag. 173, overleden ‎10 aug 1845 Soest akte 54‎, leeftijd ongeveer 72 jaar. Beroep: daghuurder
Hij wordt vermeld in de Staat van het Veefonds van 1832 als houder van 1 rund boven de twee jaren.
Hij woonde toen op de Bunt.

man‎Karel de Bree‏‎
Geboren ‎± 1780 De Bilt