woman‎Burgje Willemse van der Worff‏‎, dochter van Willem Thonisz van der Worff en Cornelia Hillebrands van Blankensteijn‏.
Geboren ‎± 1685 Heemstede (ut), overleden ‎voor 1727‎

Gehuwd ‎26 apr 1714 Leusden, leeftijd ongeveer 29 jaar (maximaal 13 jaar gehuwd) met:

manTeunis Aelbertse Voskuijl‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 34 jaar, zoon van Aelbert Thonisz van Voscuijlen en Geertgen Hendriks van Hardevelt‏.
Geboren ‎± 1680 Leusden, overleden ‎voor 1745 Leusbroek‎, ‎1e huwelijk met: Burgje Willemse van der Worff, 2e huwelijk met: Evertje Willems van Lambalgen
Hij woonde met beiden echtgenotes op boerderij "De Grote Pol" te Leusden.
Bron: Woudenberg, H.M. van; Voskuilen, een buurtschap onder Woudenberg en Leusden (Genealogieën), blz. 96.

Teunis Aelbersz, meerderjarige jongeman, wonende te Leusden, met zijn broer Hendrik Albertsz en zwagers Jan Gerritsz en Hannis Hendriksz, en Burgje Willemse van der Worf, meerderjarige jongedochter, wonende te Heemstede onder Jutphaas, met haar moeder, laatst weduwe van Willem Thonisz van der Worff.

Notaris Steven van Brinkensteijn datum akte 29 september 1727;
Overleden in Leusbroek Burgje Willems van der Wurff, nalatende hare weduwnaar Theunis Albertsen Voskuijlen, wonende op het Erf de Pol in Leusbroek en tot haare erfgenamen 5 kinderen Aalbert, Arisje, Willem, Geertje en Teunis Theunissen Voskuijlen, alle nog minderjarig.

In overeenkomst met de voogden aan de kinderen boedelscheiding. Aan de kinderen by meerdjarig of getrouwd syn aan haar vyven een somme van f 1050,= 3 gouden ringetjes 2 gouden bellen een gouden naalt 2 bloedkoraelen kettingen met gouden booten daar aan een silver oorijzer met gouden stukjes 2 gouden spelden en een silveren beugeltas. Alle wat tot haar moeders lijf behoord heeft. Waartegen de weduwenaar weder hebben en behouden sal het Erf de Pol, dog op sulke lasten of capitalen als zyn broeders of susters daar nog uit competeeren. Verders inboedel have en vee enz.

womanErrisje Theunisse Voskuijl‏
Geboren ‎± 1715 Leusden, begraven ‎23 jan 1745 Eemnes. Beroep: boerin

womanGerarda Teunisse Voskuijl‏
Gedoopt ‎23 sep 1721 Hamersveld DTB pag. 102 (religie: Rooms Katholiek) (doopgetuige: Maria Aelbers), begraven ‎25 mrt 1808 Baarn DTB pag. 119