woman‎Oetje Meijnse Hilhorst‏‎, dochter van Meijns Huibertse Hilhorst en Margriet Janse‏.
Ook bekend als: Oda Meijns Huibertszdr Hilhorst, geboren ‎± 1615, overleden ‎± 1655‎, leeftijd ongeveer 40 jaar

Gehuwd ‎16 dec 1638 Soest, leeftijd ongeveer 23 jaar (maximaal 3 jaar gehuwd) met:

manHendrik Johan Petersz Schouten‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 28 jaar, zoon van Jan Pieterse Schouten en Steffentje Willem Jansdr de Ruijgt‏.
Ook bekend als: Heijndrick Johan Petersz Schoudt, geboren ‎± 1610, overleden ‎voor sep 1642‎

Heijndrick Johan Petersz Schoudt, afkomstig van Baarn, en Oda Meijns Huijbertszdr Hilhorst
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 81

2e huwelijk

Gehuwd ‎11 sep 1642 Soest, leeftijd ongeveer 27 jaar (ongeveer 13 jaar gehuwd) met:

manThonis Gerritsz de Raadt‏, leeftijd bij huwelijk ongeveer 27 jaar
Geboren ‎± 1615. Beroep: timmerman

Thonis Gerritsz en Oda Meijns Huijbertsdr Hilhorst, weduwe van Heijndrick Johan Schouten
Bron: Eemlandse Klappers deel 14 pagina 25

3e huwelijk

Gehuwd met:

manGijsbert Aelbertsz Varekamp‏, zoon van Aelbert Varekamp en N.N‏.
Geboren ‎± 1615. Beroep: schoolmeester, koster (‎1640 Soest) 1)

1) bron: Soest in de zeventiende en achttiende eeuw, extra tekst: blz. 43