man‎Johannes Theodorus "Jan" van Fulpen‏‎, zoon van Johannes "Joop" van Fulpen en Johanna "Annie" van den Heuvel‏.
Geboren ‎15 okt 1947 Soest‎ 1), gedoopt ‎15 okt 1947 Soest (religie: Rooms Katholiek), overleden ‎17 apr 2008 Baarn‎, leeftijd 60 jaar, crematie ‎23 apr 2008. Woonplaatsen: Verlengde Kolonieweg 2 Soest (‎okt 1947) geboorte 2), Klaarwaterweg 80 Soest (‎feb 1949)
Jan was een zeer verdienstelijk voetballer bij B.D.C. in Soest. Zijn eerste optreden werd als volgt in de Soester Courant beschreven:
B.D.C verslaat A.P.W.C.
Bij B.D.C. debuteerde de 15-jarige junior J. v. Fulpen en hij debuteerde uitstekend. Aan niets was te merken dat hij voor het eerst in zijn voetballoopbaan tweemaal drie kwartier speelde.

Na het overlijden van Jan schreef zijn moeder een in memoriam:
De laatste ramen zijn gelapt
      Jan is niet meer
Op 17 april is na een ongeneeslijke
ziekte met veel pijn, overleden
mijn zoon, onze broer en zwager
      Jan van Fulpen
Hij blijft in onze herinnering
als een blij en humoristies mens
eerlijk en plichtsgetrouw
een goed man en vader
en fijne Opa